Yanıtlandı - Mark Posts as Best Answer | Xenforo Türkçe Destek, XenForo Eklenti ve Tema Topluluğu

Yanıtlandı Mark Posts as Best Answer


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

XFdestek

Kurucu Üye
XFD Üyesi
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
832
Tepkime puanı
360
Puanları
63
Konum
Türkiye
XFdestek yeni bir kaynak sundu:

Mark Posts as Best Answer - En iyi Cevap Eklentisi

This add-on introduces a Best Answer feature.

There are 2 options for how best answers are chosen, which can be set in the admin control panel:
  • The thread creator chooses the best answer.
  • The community chooses the best answer: Any user can vote for a single post in a thread to be the best answer, and the post with the highest amount of votes is automatically set as the best answer. It is also possible to set a different voting power for each usergroup, so, for instance, you can...
Bu kaynak hakkında daha fazla bilgi...
 
  • Beğen
Tepkiler: fifamods

XFdestek

Kurucu Üye
XFD Üyesi
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
832
Tepkime puanı
360
Puanları
63
Konum
Türkiye

fifamods

XFD-Fanatik
XFD-Fanatik
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
25
Tepkime puanı
11
Puanları
8
Yaş
35
Konum
İstanbul

XFdestek

Kurucu Üye
XFD Üyesi
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
832
Tepkime puanı
360
Puanları
63
Konum
Türkiye
Sürümünüz kaç hocam ? Ben 1.5.2 de çalışmıyor diye 1.5.7 ye upgrade yaptım yine çalışmadı malesef. Eklentinin xenforo resmi sitesinde tartışma konularına baktım herkes aynı şeyden şikayetçi malesef.
Konuya ilgili eklenti altında devam edelim lütfen.
 

fifamods

XFD-Fanatik
XFD-Fanatik
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
25
Tepkime puanı
11
Puanları
8
Yaş
35
Konum
İstanbul
Tema ile mi alakalı hocam dedim default tema ile denedim yok yine aynı hocam. Eklenti yükleniyor fln ayarlamaları yapıyorum ama çalışmıyor hocam, benimde 1.5.7 bende niye çalışmıyor ne kadar saçma iş, neye ihtiyacım varsa çalışmıyor zaten ne bahttır bu :)
 

XFdestek

Kurucu Üye
XFD Üyesi
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
832
Tepkime puanı
360
Puanları
63
Konum
Türkiye
Üye gruplarına gerekli izinleri verdiniz mi.
Screenshot_1.png
 
  • Beğen
Tepkiler: fifamods

fifamods

XFD-Fanatik
XFD-Fanatik
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
25
Tepkime puanı
11
Puanları
8
Yaş
35
Konum
İstanbul
Evet hocam sorunsuz bir kurulum yaptım, üye gruplarına izin verdim, aktif olması gereken forumları vsde ayarladım eklentinin ayarlarından ama sonuç olumsuz, ayarlarım bu şekilde;

adge.PNG srejh.PNG
 

XFdestek

Kurucu Üye
XFD Üyesi
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
832
Tepkime puanı
360
Puanları
63
Konum
Türkiye
Minimum Number of Votes for Best Answer: 1 bunu bir yap
Enabled Forums :Bunu tüm forumu seçmen gerek burada sadece seçili forumlar da görünür burada yanlış yapmışşın.
Answered Threads Prefix: Add additional "Answered" prefix to answered threads --- seç kayıt edip tekrar test et ve dönüş yap ;)
 

fifamods

XFD-Fanatik
XFD-Fanatik
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
25
Tepkime puanı
11
Puanları
8
Yaş
35
Konum
İstanbul
Eyvallah hocam bu sefer çalıştı ama 2 sorun var, birincisi en iyi cevap en üste çıkması gerekmiyor mu ? İkincisi ise prefix değişmedi, yani answered olmadı en iyi cevabı seçince. Bunlarıda halledersek büyük sevap alırsın :)
 

fifamods

XFD-Fanatik
XFD-Fanatik
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
25
Tepkime puanı
11
Puanları
8
Yaş
35
Konum
İstanbul
En üstten kastım o mesajın komple ilk konu mesajının altına kayması gerekmiyor mu hocam ? :)
 

XFdestek

Kurucu Üye
XFD Üyesi
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
832
Tepkime puanı
360
Puanları
63
Konum
Türkiye
Embed Best Answer in First Post
Bu seçeneğide işaretle o zaman.
 

fifamods

XFD-Fanatik
XFD-Fanatik
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
25
Tepkime puanı
11
Puanları
8
Yaş
35
Konum
İstanbul
Teşekkür ederim hocam hepsi çözüldü sayende, Allah razı olsun :) Benim demek istediğim farklı birşeydi ama bu embedde iş görür :) Benim demek istediğim en iyi cevap olarak seçtiğim mesaj konudaki 7. mesaj misal, bunu en iyi olarak seçince 2.sıraya yani konu mesajının altına çıkıyor diye gördüm eklentinin resmi sayfasında. Öylede olsa tam kusursuz olurdu :)
 

XFdestek

Kurucu Üye
XFD Üyesi
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
832
Tepkime puanı
360
Puanları
63
Konum
Türkiye
Benim demek istediğim en iyi cevap olarak seçtiğim mesaj konudaki 7. mesaj misal, bunu en iyi olarak seçince 2.sıraya yani konu mesajının altına çıkıyor diye gördüm eklentinin resmi sayfasında.
O resmi bana da gönder bakayım bi.
 

fifamods

XFD-Fanatik
XFD-Fanatik
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
25
Tepkime puanı
11
Puanları
8
Yaş
35
Konum
İstanbul
Misal bu konuya bakın hocam, 3. mesajı en iyi olarak seçtim ama yeri değişmedi halen en sonda :)

Lütfen içeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
 

XFdestek

Kurucu Üye
XFD Üyesi
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
832
Tepkime puanı
360
Puanları
63
Konum
Türkiye
Konuyu yukarıya taşımıyorki sadece ilk mesajın altına en iyi cevap şu mesajda verildi diye bilgi veriyor. Benim sitede de böyle. Herhangi mesajımı en iyi mesaj olarak seç bak gör olayı.
 
  • Beğen
Tepkiler: fifamods

fifamods

XFD-Fanatik
XFD-Fanatik
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
25
Tepkime puanı
11
Puanları
8
Yaş
35
Konum
İstanbul
Konuyu yukarıya taşımıyorki sadece ilk mesajın altına en iyi cevap şu mesajda verildi diye bilgi veriyor. Benim sitede de böyle. Herhangi mesajımı en iyi mesaj olarak seç bak gör olayı.
Evet hocam senin sitende de o şekil oluyor ama eklentinin sayfasındaki videoyu izlersen demek istediğimi anlarsın bence hocam :)
Vardır bununda bir ayarı herhalde;
 

XFdestek

Kurucu Üye
XFD Üyesi
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
832
Tepkime puanı
360
Puanları
63
Konum
Türkiye
Bizdeki sürüm bir eski versiyon. Yeni versiyonda olabilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!